10 מזכרות מומלצות לזכור את הטיול שלכם ביוון

לאחר חופשתכם ביוון תרצו לשמור כמה מזכרות כדי לזכור את הטיול והחוויות שלכם. חוץ מתמונות וסרטונים שלקחתם, הייתם רוצים כמה חפצים מוחשיים. מטיילים רבים מחפשים אחר מזכרות מיעדים בהם היו וליוון כיעד בעל אתרים היסטוריים רבים יש שפע מזכרות להציע. ריכזנו את 10 המזכרות המומלצים והפופולריים ביותר:

שמן יווני

שמן יווני, זיתים ומוצרים שעשויים משמן זית יווני משובח כגון: סבונים, שמפו וקרמים שונים. המוצרים נהיו פופולריים בקרב תיירים ונמכרים בחנויות רבות.

שמן זית יווני

לוקומי וממתקים

הממתקים היוונים ובפרט הלוקומי (לוקום) הם המוצר האהוב בפני תיירים רבים במיוחד הישראלים. ישנם מילויים שונים כולל אגוזים, בוטנים וקרם נוגאט. זהו ממתק נפוץ ואהוב שכדאי לקנות ולקחת לבית כך שגם חודש לאחר הטיול עדיין תוכלו לטעום ולהיזכר בטיול שהיה לכם.

רחת לוקום

 

אוזו

בקבוקים מעוצבים של אוזו יכולים להוות מזכרת מעולה לכל מי שמבקר ביוון. ישנם בקבוקים עם עיצוב של בוזוקי או חלק ממבנה האקרופוליס.

בקבוקי אוזו מעוצבים

קומבולואי

קומבולואי הם שרשרת החרוזים היוונית שבמקור היא משמשת כשרשרת תפילה עבור נזירים במנזרים יוונים אורתודוקסים שונים אך כיום היא נפוצה כעיטור דקורטיבי. שרשרת החרוזים נמכרת כמעט בכל מקום ביוון ומיוצרת בעבודת יד עם מגוון רחב של דוגמאות.

קומבולואי מחרוזת תפילה יוונית

בוזוקי

כלי הנגינה היווני, הבוזוקי, יכול להיות מזכרת נהדרת מיוון שגם תביא הנאה באם תחליטו ללמוד לנגן בכלי.

בוזוקי יווני

הגנה מעין הרע

בביקורכם ביוון תשימו לב להרבה עיטורים, שרשראות וצמידים בצבעי כחול ובצורת עין. על פי האמונה, הם נועדו להגן מפני עין הרע.

נגד עין הרע

שטיחים ומפות עבודת יד

שטיחים ומפות הנעשים בעבודת יד תוכלו למצוא בעיקר בכפרים באיים היוונים, ישנם חנויות רבות וניתן בקלות לקפל ולקחת את השטיחים במזוודה או אם השטיח גדול במיוחד ניתן אף לשאול בחנות אם אפשרי לעשות משלוח לישראל.

תבלינים וצמחי מרפא מיובשים

ביוון חנויות תבלינים רבות המוכרות צמחי מרפא ותבלינים שונים. ניתן לקנות חבילה עם תבלינים המתאימה למאכלים מסוימים.

תבלינים וצמחי מרפא

קרמיקה

לאחר שביקרתם באתריה ההיסטוריים של יוון, הייתם רוצים לרכוש אחד ממוצרי הקרמיקה הנעשים בעבודת יד. תוכלו למצוא חנות המוכרת קרמיקה כמעט בכל מקום.

חנות קרמיקה ביוון

תמונות

תמונות של נופיה המדהימים של יוון הם המזכרת האולטימטיבית. תוכלו לתלות בסלון או בחדרים ולהיזכר במראה המדהים של האיים היוונים.

חנות מזכרות ביוון