6 יעדי ירח הדבש המובילים באיים היוונים

ליוון יש הרבה מה להציע, גם לזוגות שרק נשאו יוון יכולה להיות היעד המושלם לירח הדבש. יוון כוללת יותר מ-6,000 איים הפזורים בים האגאי והיוני ומתוכם רק 227 איים הם מיושבים. אין מקום אידיאלי יותר לזוג הטרי לבלות את ירח הדבש בו הם יכולים להנות מאירוח במלונות יוקרה, לסייר בעיירות ציוריות ולהתענג על מטעמיו השונים של המטבח היווני תוך מבט אינסופי אל הים. בחרנו עבורכם את 6 היעדים המובילים לירח הדבש ביוון.

מיקונוס

האי ידוע בעיקר בזכות חיי הלילה שלו, המועדונים ומסיבות הקיץ אבל יש בזה יותר. אי טחנות הרוח באיים הקיקלדיים מציע נופים, צוקים, חופים חוליים, כפרים ציוריים וקסם.

מיקונוס
מיקונוס

קרוב לאי בלתי המיושב דלוס, לאי מיקונוס יש גישה לאתרים היסטוריים עתיקים ויחודיים, בין הטובים ביוון. האי מארח חלק מהמלונות והמסעדות היוקרתיים ביותר ברחבי יוון, מה שהופך אותו יקר, אבל יש דילים גם לבעלי התקציב הממוצע.

סנטוריני

אי נוסף הנמצא באיים הקיקלאדיים עם נופים מרהיבים הופכים אותו לאחד מיעדי ירח הדבש המובילים ביוון. נראה שהאי סנטוריני כולל את כל מה שצריך לירח דבש מושלם. תוכלו לנסות את מועדוני לילה, לסעוד במסעדות הרבים באי או ללכת לחוף חולי וליהנות מאחת השקיעות המרהיבות ביותר בעולם.

קורפו

האי היוני האקזוטי הוא דוגמה ייחודית של חיבור מדהים עם הטבע. עם היסטוריה ארוכה וצמחייה עבותה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, האי הזה כבר הבחירה עבור זוג טרי אפילו בימי קדם, כאשר ג'ייסון ומדיאה התחתנו שם.

כרתים
כרתים

ההשפעה הוונציאנית בעיר העתיקה, בכפרים הקטנים התפשטו על פני האי, חופי הברקת והאוכל טעים הם רק כמה נכסים של האי הצפון המערבי. בין אם אתה אוהב את זה שקט והרמוני או תוסס וצפוף, קורפו הוא המקום האידיאלי לזוגות הנהנים מהטבע והתרבות.

כרתים

הגדול ביותר של איים היווניים הוא מקום של ההיסטוריה מכרעת, אוצרות ארכאולוגיים, חיים מודרניים ונופי טבע יוצאי דופן שהשתרעו מהים לפסגות ההרים הגבוהות ביותר. בין אם אתם הולכים לעיר הנמל הפופולרית של חאניה עם מסעדותיה המעולות וחנויות ססגוניות או שתבחרו באחד מאתרי הנופש המבודדים הרבים, לכרתים יש כל כך הרבה כפרים וחופים מבודדים שאינכם יכולים שלא להנות בשהייתכם במקום הנהדר במרחק משמעותי אחר מהעולם והלחץ שלה.

רודוס

רודוס
רודוס

האי רודוס הוא האידיאלי עבור זוגות בירח דבש. ישנם אתרי נופש ברמה גבוהה, כדי להירגע ולנוח בהם, יופי רב טבעי לראות ולגלות את המונומנטים ההיסטוריים של האי. ההיסטוריה המרשימה מאחורי העיר העתיקה של רודוס, חופי החוף המזרחי הגדולים, הכפרים החבויים בינות הגבעות המוריקות, ואת המטבח המקומי בשילוב ים תיכוני וטעמים מהמזרח הן רק חלק מהדברים שאתם יכולים לנסות. אם אתם רק רוצים להתקרב אל בן זוגכם, מלונות היוקרה יספקו אתכם כהוגן, והטברנות המקומיות תמיד שם לארוחת ערב רומנטית.

לסבוס

לסבוס הוא אי שמציע הרבה יותר ממה שנראה לעין. עם כמה עיירות נופש תיירותית רוויה באיכות גבוהה, אתה יכול לחקור את האי ומפרציו, הכפרים המסורתיים, חורבות רומיות וביזנטיות קדומות, היער המאובן והמשובח, מטעי זיתים, מעיינות חמות והחופים יפים של האי.

כתיבת תגובה