אירועים במוזיאון אקרופוליס לקראת חג המולד

מוזיאון אקרופוליס באתונה
מוזיאון אקרופוליס באתונה

מוזיאון אקרופוליס מציג מספר אירועים לקראת חג המולד ומזמין את המבקרים לבוא בתאריכים 22 (היום), 23 ו29 בדצמבר 2011 בו יהיו מופעים מוזיקליים ופעילויות לכבוד חג המולד.

  • ביום חמישי 22 לדצמבר בשעה 5 אחר הצהריים, המוזיאון יארח במרפסת של הקומה השנייה שמשקיפה לכיוון הגלריה האקדמאית להקה שתנגן יצירות מוזיקליות מובחרות של מאריוס סטרופאליס, "התקסים האירופאי" שכולל מסע נוסטלגי אל דרכי התרבות של אנשי דרום אירופה. הנגנים שיהיו נוכחים במופע: מאריוס סטרופאליס (פסנתר), ונגליס ורגוטיס (אקורדיון), אלפרד שטוני (כינור) ואלכסנדר בוטיניס (צ'לו).
  • ביום שישי ב23 לדצמבר בשעה 5 אחר הצהריים, המוזיאון יארח את התזמורת הסימפונית העירונית של אתונה שתנגן קטעים מהאופרה "קרמן" ג'ורג' ביזט (בריטון: ניק קרגיוריס), ההקדמה לאופרה "העכביש" של יואן סטראוס (סופראנו: ואסיה זאחרופולו), ההקדמה לאופרה "חליל הקסם" ודואט מהאופרה "דון גיובאני" של מוצארט וכמה קטעים נוספים. הלהקה תנגן בלובי של המוזיאון.
  • ביום חמישי 29 לדצמבר בשעה 5 אחר הצהריים, להקת "The Audio String Quartet" תנגן קטעים מוזיקליים קלאסיים ורומנטיים במרפסת של הקומה השנייה במוזיאון.

המסעדה של המוזיאון תשאר פתוחה כל יום שישי עד חצות. מבקרי המוזיאון יוכלו להנות מהנוף המהמם של אקרופוליס וגם לאכול את המאכלים המסורתיים.

ביום חג המולד (24 ו-31 לדצמבר) המוזיאון יהיה פתוח מ8 בבוקר עד 3 אחר הצהריים.
המוזיאון יהיה סגור ב25 וב-26 לדצמבר 2011 וגם בתאריך 1 לינואר 2012.

כתיבת תגובה