נשיא קפריסין, ניקוס כריסטודולידיס, אירח בארמון הנשיאות בניקוסיה משלחת דו-מפלגתית של ארבעה סנאטורים מארצות הברית. במהלך הפגישה דנו הצדדים בחיזוק הקשרים האסטרטגיים בין המדינות ובדיאלוג הטרנס-אטלנטי המתמשך. המשלחת האמריקאית, שכללה את נתנאל מורן, ג'ים קוסטה, ברנדן בויל וקרייג גולדמן, הדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה הביטחוני והכלכלי בין קפריסין לוושינגטון, צעד שנתפס כמשמעותי ליציבות האזורית במזרח הים התיכון.