נוסעי המטרו בסלוניקי זכו לחוויה תרבותית יוצאת דופן ביום ראשון האחרון, לרגל יום המוזיקה הבינלאומי. חברי התזמורת הסימפונית הצעירה "MOYSA" הופיעו בתחנת "אגיה סופיה" וניגנו יצירות כינור מרגשות שהפתיעו את העוברים ושבים. היוזמה זכתה לשבחים רבים מצד הציבור, שהעריך את השילוב בין תשתיות תחבורה מודרניות לבין אמנות קלאסית המנגישה את התרבות לכלל תושבי העיר והמבקרים בה.