עיריית סלוניקי השלימה מבצע רחב היקף לפינוי כלי רכב נטושים מרחובות העיר, במסגרתו הוסרו כ-1,200 כלי רכב במהלך השנה וחצי האחרונות. המבצע כלל פינוי של 395 מכוניות ו-773 אופנועים ונגררים, מהלך שהוביל ליצירת כ-400 מקומות חניה חדשים לרווחת התושבים והמבקרים בעיר השנייה בגודלה ביוון.