שר העבודה של קפריסין, מרינוס מוסיוטאס, הודיע על תוכנית לשינויים מבניים במגזר הציבורי במטרה למגר את תופעת הניצול לרעה של ימי מחלה. המהלך מגיע בעקבות דאגה ציבורית רחבה על עובדי מדינה הנעדרים מעבודתם במשך שנים תוך שהם ממשיכים לקבל שכר מלא. השר ציין כי הממשלה מקיימת התייעצויות עם משרדי המשפטים והאוצר כדי להבטיח שהמערכת תהיה יעילה ושקופה יותר עבור כלל אזרחי קפריסין.