מאות מפגינים התאספו ביום שני בערב מחוץ למשרד המשפטים בניקוסיה, במחאה על השחיתות המוסדית שנחשפה בדו"ח רשמי. ההפגנה, שאורגנה על ידי מפלגות האופוזיציה AKEL ו-Volt Cyprus, באה בעקבות פרסום ממצאים חמורים הנוגעים לנשיא לשעבר אנסטסיאדיס ובכירים נוספים במדינה. המפגינים דרשו את התפטרותם המיידית של התובעים הראשיים, תוך קריאה לשינוי עמוק במערכת אכיפת החוק בקפריסין.