ארגון השלטון המקומי במחוז לרנקה הציב אולטימטום לבעלי מתחם הדירות "פילאנטה" (Filanta) בגין ליקויי בטיחות חמורים. בעלי הנכס קיבלו התראה אחרונה לביצוע פעולות להסרת מפגעים, כאשר הרשויות מבהירות כי במידה ולא יפעלו בהקדם, יוצאו צווי פינוי מיידיים ויינקטו הליכים משפטיים. המבנה, שסומן כמסוכן לציבור, עומד כעת במוקד של מאבק רגולטורי שמטרתו להבטיח את שלומם של הדיירים והסביבה הקרובה בעיר.