תקרית חריגה התרחשה באי תאסוס, כאשר חברת מעבורות סירבה לאפשר לאמבולנס של שירותי החירום הלאומיים (EKAB) לעלות לסיפון מבלי לשלם דמי נסיעה עבור המטופל שפונה באמבולנס. צוות המעבורת הבהיר כי ללא תשלום המעבורת לא תפליג, מה שאילץ את הרשויות לתעד את פרטי אנשי הצוות הרפואי לצורך הסדרת התשלום בדיעבד, וזאת כדי למנוע עיכוב קריטי בפינוי הרפואי של החולה.