ההסתדרות הרפואית של קפריסין הודיעה על השעייתם של שני רופאים, אלבטינה קוזיצבה מרקו וויקטור מרקו, לתקופה של שש שנים. ההחלטה התקבלה על ידי המועצה המשמעתית הרפואית ב-22 ביוני, לאחר שנמצא כי השניים פעלו באופן שאינו הולם את המקצוע הרפואי. הצעד החריג מדגיש את המחויבות של הרשויות בקפריסין לשמירה על אתיקה רפואית גבוהה והגנה על בריאות הציבור, כאשר המקרה עורר הדים רבים במערכת הבריאות המקומית והוביל לדיונים על הצורך בפיקוח הדוק יותר על התנהלות רופאים במדינה.