כוחות המשטרה בניקוסיה ביצעו ביום רביעי מבצע אכיפה ממוקד נגד שהייה בלתי חוקית, במהלכו נעצרו שבעה נתינים זרים. המבצע, שנוהל על ידי שירות ההגירה והזרים בין השעות 06:00 ל-12:00 בצהריים, כלל בדיקות של 35 בני אדם ברחבי העיר. העצורים הועברו לחקירה והליכים משפטיים, זאת כחלק מהמאמצים המתמשכים של הרשויות בקפריסין להגביר את הפיקוח על חוקי ההגירה והסדר הציבורי בבירה.