ממשל מחוז לרנקה הודיע על הקצאת תקציב משמעותי בסך 1.2 מיליון אירו לטובת פרויקט נרחב להחלפה ותיקון של עשרות פתחי ביוב ברחבי העיר. התוכנית, שתיפרס על פני תקופה של 36 חודשים, כוללת החלפה מלאה של 18 פתחים ותיקון של 55 נוספים, כולם חלק ממערכת הביוב המרכזית שנבנתה בשלב א' של התשתיות העירוניות, במטרה לשפר את איכות החיים ולמנוע תקלות תשתיתיות עתידיות.