ממשלת קפריסין הגישה מכתב רשמי למזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, ובו היא מוחה על למעלה מ-500 הפרות של המרחב האווירי של האי על ידי טורקיה במהלך שלושת החודשים האחרונים. הנציגה הקבועה של קפריסין באו"ם, מריה מייקל, הדגישה במכתבה את חומרת המצב ואת הצורך בהתערבות בינלאומית. במקביל, מועצת הביטחון של האו"ם צפויה לדון בחודש הבא בדו"חות העדכניים על מצב כוח שמירת השלום באי (Unficyp) ועל המאמצים הדיפלומטיים הנמשכים לפתרון הסוגיה הקפריסאית.