משרד הפיתוח החקלאי ביוון הכריז על תוכנית תמריצים חדשה עבור דייגים מקצועיים, במסגרתה ישולם סכום של 5.33 אירו לכל קילוגרם של דג ה"לגופאלו" (Lagokephalos) שייאסף מהים. מדובר בצעד אקולוגי משמעותי שנועד לצמצם את אוכלוסיית הדג הפולש, אשר גורם לנזקים כבדים לציוד הדיג ולמערכת האקולוגית הימית ביוון, ומסכן את המגוון הביולוגי המקומי.