ראש עיריית אראדיפו, כריסטודולוס פארטו, הודיע כי החל מיום שלישי יופעלו רמזורים חדשים בשני צמתים מרכזיים בעיר. המהלך מגיע לאחר עבודות תשתית שנמשכו כארבעה חודשים לאורך שדרות אלאדוס, אזור שבו התרחשו בעבר מספר תאונות דרכים קטלניות. הרשויות המקומיות מקוות כי הצבת הרמזורים תביא להפחתה משמעותית בסיכונים עבור הנהגים והולכי הרגל, ותשפר את זרימת התנועה בנקודות התורפה המרכזיות של העיר, זאת כחלק מתוכנית רחבה יותר לשיפור הבטיחות בדרכים ברחבי קפריסין.