זכארוס, העיירה היוונית עם מחסור בנשים

קוסטאס, בדרך לפגישה עם אישה אוקראינית
קוסטאס, בדרך לפגישה עם אישה אוקראינית

לגברים בעיירה זכארוס יש בעיה רצינית, כל נשות הכפר בחרו לעבור לאתונה כדי למצוא עבודה או להתחתן. יש יותר הלוויות מחתונות. לא רק שאין נשים בכפר אלא המעטים שכבר נישאו מולידים רק בנים. לגברים אין את האפשרות הכלכלית לעבור לעיר הגדולה. ראש העיר של זכארוס הבטיח לטפל בבעיה בעקבות מסע הבחירות הקרוב. הוא הבטיח כי אם יצביעו לו בבחירות הוא יארגן טיול וימצא להם אישה. הוא אסף כמה מהתושבים וארגן טיול לאוקריאנה כדי למצוא להם אישה, מסתבר שהוא עצמו גם מחפש אישה.

"לקחתי החלטה להשתתף במסע" כך אמר קוסטאס, חקלאי מקומי "יש לי הכל. בית. רכב. טרקטור. חיות. אבל אני צריך מישהי. אני רוצה משפחה". אפטיכימיס, חשמלאי בן 40, אמר שיעשה הכל כדי להשיג אישה "אראה לה אהבה אמיתית וטהורה" הוא אמר, "ואם זה לא יעבוד, אחטוף אותה".

הטריילר לסרט הדוקומנטרי "SugarTown"

הסרט הדוקומנטרי זכה בכמה פסטיבלים ביוון ובקפריסין. הסרט עצמו נראה כבדיחה אחת גדולה כאילו מדובר בסרט קומדיה. מצד אחד כפר יווני עם הרבה גברים מצד שני עיירה אוקריאנית עם הרבה נשים. אצל שניהם קיים עוני וחיים פרימיטיביים והם מנסים לפתור אותה על ידי יחסי גומלין פשוטים. אך בסוף הסרט נראה שקוסטאס צריך יותר מטרקטור, חיות וסוס ועגלה...